Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon
Odpružení
Vidlice
rigid
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
SRAM Rival disc 160/140
Přední brzda
SRAM Rival disc 160/140
Zadní brzda
SRAM Rival disc 160/140
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
SCHWALBE ONE Perf, RaceGuard, MicroSkin, TLE 28-622
Kola
Lapierre Road Disc Carbon 42mm
Pohon
Přehazovačka
SRAM Rival ETAP AXS Max 36T, 12s
Přesmykač
SRAM Rival ETAP AXS Braze-On
Kliky
SRAM Rival Dub 46-33T 172,5mm
Kazeta
SRAM XG 1250 10-36T 12s
Řetěz
SRAM Rival 12s
Převody
2x12
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Vexgel tape
Řídítka
Lapierre Aero UD carbon, Width: 420mm, Drop: 130mm, Reach: 80mm
Hlavové složení
Acros integrated + Aircode Acros Spacer
Pedály
VP-335 Clips&Strap
Sedlo
Prologo Dimension STN rails
Sedlovka
Lapierre Aero Carbon, offset: 0mm
Představec
Lapierre, -5,7°, Ø: 31.8mm, L: 110mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...