Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Všechny komponenty
Baterie
Dojezd
19 až 62
Baterie
250Wh
Kapacita baterie
250
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
eCrosshill Supreme 4 alloy with integrated routing
Váha
14,8
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pevná
Vidlice
Lapierre Carbon Blades, Alloy Steerer, 12mm Thru Axle
Brzdy
Brzdové páky
Shimano GRX RX600 Hydraulic Flatmount
Přední brzda
Shimano RT66SS 160mm front/rear 6 bolts
Kola
Velikost kol
700C
Přední náboj
Lapierre 6-bolt Disc, 32H 12mm E-thru axle
Pláště
WTB Riddler 700x37c, Tan wall, Dual DNA compound, TCS Aramid bead
Kola
WTB ST i23 TCS 2.0 32H 700c 21-622
Pohon
Řazení
Shimano GRX ST-RX600 2x11s
Přehazovačka
Shimano GRX RD-RX810 Shadow plus, 11s
Přesmykač
Shimano GRX FD-RX810, with band adaptor
Kliky
Shimano GRX FC-RX600 46-30T, 170mm (XS/S), 172.5mm (M), 175mm (L/XL)
Kazeta
Shimano HG70011 11-34T
Řetěz
KMC X11 silver/grey with CL566R link
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre elastomer tape black, shock proof, 3mm thick
Řídítka
Lapierre alloy gravel bar, Width: 420mm (XS/S), 440mm (M), 460mm (L/XL), Flare: 16°
Hlavové složení
Acros Aix-532 IS52/28,6 – IS52/40
Pedály
FPD NW-91K steel cage
Sedlo
Selle Royal Vivo co-branded saddle
Představec
Lapierre alloy, 6°, Ø: 31.8mm, L: 90mm (XS/S), 100mm (M), 110mm (L), 120mm (XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...