Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Active Line Plus "25kph” / Intube battery 500Wh/LED Remote
Síla motoru
50
Pozice motoru
in the crankset
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
40 až 125
Baterie
Bosch Active Line Plus motor and its 500wh battery
Kapacita baterie
500
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Explorer Integrated Bosch Smart System Alloy
Váha
27,4
Geometrie
Unisex
Nosnost kola
16Kg
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
SR Suntour XCM 32 DS 15x100 27.5” 80mm travel
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano 180mm/180mm, Centerlock
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano 180mm/180mm, Centerlock
Zadní brzda
Shimano 180mm/180mm, Centerlock
Brzdové kotouče
Shimano 180mm/180mm, Centerlock
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
DA210, boost 15x110, 32H Centerlock
Zadní náboj
DA210, 4 sealed bearings, boost 12x148, 32H 6 bolts
Pláště
WTB Bee Line 2.2x27.5”, 30TPI DNA
Kola
Schürmann 27.5" Yak25 32H, 584x25C Disc Rim 32H with Silver Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano CUES U4000 9s
Přehazovačka
Shimano CUES U3020 9s Shadow
Kliky
Samox 170mm 38T
Kazeta
Shimano CUES LG300 11-36T 9s
Řetěz
Shimano CUES LG500 9/10/11s
Převody
Shimano CUES hybrid groupset
Ostatní komponenty
Gripy
Velo Lock-On
Řídítka
Alloy 6061 DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm, Backsweep : 25°
Hlavové složení
Feimin 1-1/8’’
Pedály
XLC by VP
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Sport 145mm
Sedlovka
Alloy, Ø: 31.6mm, L: 350mm
Představec
Alloy, 17°, Ø: 31.8mm, L: 90mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...