Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt HT Integrated Bosch Supreme 5 alloy UDH Dropout + Kickstand & Fenders Ready
Váha
23
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RockShox 35 Silver TK Coil boost 15x110mm 29'' 120mm travel (e-MtB decals) Fender compatible
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT401 4 (front) / 2 (rear) pistons
Kola
Velikost kol
27,5"
Náboje
Shimano MT400, boost thru axle 32H Center Lock / Shimano MT400, boost thru axle 32H Center Lock
Pláště
Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceguard, 67EPI (27,5") (Front & Rear) / Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceg
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M4120, 10s Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 165mm (S/M) / 170mm (L/XL) + FSA Megatooth Chainring 38T
Kazeta
Shimano Deore CS-M4100 11-46T 10s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Reflective
Sedlovka
XLC Suspension post, Ø: 31.6mm, Suspension : 40mm, Longueur : 350mm
Představec
Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...