Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX "25kph"
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
Bosch Powertube 750Wh
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt HT Mix Integrated Bosch Supreme 5 alloy UDH Dropout + Kickstand & Fenders Ready
Váha
27,4
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RockShox 35 Silver TK Coil boost 15x110mm 29'' 120mm travel (Fender compatible)
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT401 4 (front) / 2 (rear) pistons
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano MT400, 15x110, 32H Centerlock
Náboje
Shimano MT400 hubs
Zadní náboj
Shimano MT400, 12x148, 32H, Centerlock
Kola
Shimano MT400 hubs / LP DB-X40 rims
Pohon
Řazení
Shimano Deore M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore M5120, 10s Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 160mm (S), 165mm (M/XL)
Kazeta
Shimano Deore M4100 11-46T 10s
Řetěz
KMC e10 Sport Silver-black 10s
Převodníky
FSA Megatooth Chainring 38T
Převody
1 x 10
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
Canecreek ZS44 Viscoset, Black Anodized, 1.1/8"-1.5"
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Sport women
Sedlovka
XLC Suspension post, Ø: 34.9mm, Suspension : 40mm, Longueur : 300mm (S) / 350mm (M/L)
Představec
Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...