Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX Smart System "25kph" / Intube battery 750Wh / KIOX
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750wh
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt HT Mix Integrated Bosch Supreme 5 alloy UDH Dropout + Kickstand & Fenders Ready
Váha
27,5
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
"RockShox 35 Silver TK Air boost 15x110mm 29'' 120mm travel (e-MtB decals) Fender compatible"
Brzdy
Brzdy
Shimano SMRT30 203mm (Front) / RTEM300 with Magnet 203mm Center Lock (Rear)
Brzdové páky
Shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano MT400, boost thru axle 32H Center Lock
Pláště
Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceguard, 67TPI (27,5") (Front & Rear)
Kola
Lapierre eAM+ 32H, 584x30C, Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M5100 11s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11s Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 165mm (S/M) / 170mm (L/XL) + FSA Megatooth Chainring 38T
Kazeta
Shimano Deore CS-M5100 11-51T 11s
Řetěz
KMC E11 Turbo 11s
Ostatní komponenty
Gripy
XLC Ergonomic grips
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 680mm, Rise: 15mm, Backsweep : 25°, Ø: 31.8mm
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Reflective
Představec
Lapierre, 17°, Ø: 31.8mm, Length : 90mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...