Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX "25kph" / Intube battery 625Wh/ LED Remote
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
49 až 156
Baterie
625Wh
Kapacita baterie
625
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Overvolt FS 140mm Travel Integrated Bosch Supreme 5 alloy UDH Dropout + Kickstand & Fenders Ready
Geometrie
Dámská
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
SR Suntour XCR 34 Air Boost 15x110 15AH2 27,5" 140mm travel
Tlumič
Lapierre Metric 210x47.5
Brzdy
Brzdové páky
Shimano M4100 2 pistons
Přední brzda
Front : Shimano RT30 203mm / Rear : Shimano EM300 203mm W/ integrated magnet
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Lapierre DA210, 2 Sealed Bearing , boost 15x110, 32H, Center Lock
Pláště
Schwalbe Johnny Watts 65-584, DD, Raceguard, 67TPI (27,5") (Front & Rear)
Kola
Lapierre DB-X30 32H, 584x30C Disc Rim 32H with stainless Eyelets
Pohon
Řazení
Shimano Deore M4100 10s
Přehazovačka
Shimano Deore M5120, 10s Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt ISIS 165mm (S/M) / 170mm (L/XL) + FSA Megatooth Chainring 38T
Kazeta
Shimano Deore M4100 11-46T 10s
Řetěz
KMC e10 Sport Silver-black 10s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Grips S/M: Small Diameter L/XL: Large Diameter
Řídítka
Lapierre alloy 6061DB, Width: 720mm (S/M) 740mm (L/XL), Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.55R/57E, Black Anodized, 1-1/8"-1.5"
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal Vivo Ergo Sport men
Představec
Lapierre CNC, 0°, Ø: 31.8mm, L: 45mm (S/M), 50mm (L/XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...