Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Edge 29" Supreme 5 alloy Disc, internal cable routing
Váha
14
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RST Gila 100mm
Tlumič
RST Gila 100mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano MT200 160mm
Zadní brzda
Shimano MT200 160mm
Brzdové kotouče
Shimano MT200 160/160
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano HB-TX505
Náboje
Shimano HB-TX505
Zadní náboj
Shimano HB-TX505
Pláště
MITAS V85 OCELOT 29" x 2.10"
Kola
AB X-630 alloy rims
Pohon
Řazení
Shimano Tourney 3x7
Přehazovačka
Shimano Tourney 7s
Přesmykač
Shimano Tourney 3s
Kliky
Shimano Tourney 42-34-24T 170mm (M) , 175mm (L,XL)
Kazeta
Shimano HG20 12-32T 7s
Řetěz
S52 7s
Převodníky
Shimano Tourney 42-34-24T
Převody
3x7
Ostatní komponenty
Gripy
Velo Double Density 130mm
Řídítka
XLC alloy Top flat, Width: 720mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.10 semi-integrated
Pedály
Xerama SP-400
Sedlo
XLC
Sedlovka
XLC alloy, Ø: 30.9mm, L: 400mm
Představec
XLC alloy, 6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...