Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Edge 27.5" Supreme 5 alloy Disc, internal cable routing
Váha
13,1
Odpružení
Typ vidlice
Pružinová
Vidlice
RST BLAZE RL-DS 100mm
Tlumič
RST BLAZE RL-DS 100mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT200
Brzdové páky
Shimano MT200
Přední brzda
Shimano MT200
Zadní brzda
Shimano MT200
Brzdové kotouče
Shimano MT200 160/160
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
Shimano HB-TX505
Náboje
Shimano HB-TX505
Zadní náboj
Shimano HB-TX505
Pláště
SCHWALBE 57-584 TOUGH TOM B/B-SK HS411 SBC 50EPI/ SCHWALBE 57-584 RAPID ROB
Kola
AB X-630 alloy rims
Pohon
Řazení
Shimano CUES U4020 9s Shadow
Přehazovačka
Shimano CUES U4020 9s Shadow
Přesmykač
Shimano CUES U4000 2s
Kliky
Shimano CUES U4000 36-22T 170mm (XS,S) , 175mm (M)
Kazeta
Shimano CUES LG300 11-36T 9s
Řetěz
Shimano CUES LG500 9/10/11s
Převodníky
Shimano CUES U4000 36-22T
Převody
2x9
Ostatní komponenty
Gripy
Herrmans Lock-on DD30B 130mm
Řídítka
XLC alloy Width: 720mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.10 semi-integrated
Pedály
Xerama SP-400
Sedlo
XLC
Sedlovka
XLC alloy, Ø: 30.9mm, L: 400mm
Představec
XLC alloy, 6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...