Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Edge 29" Supreme 5 alloy Disc, internal cable routing
Geometrie
Unisex
Nosnost kola
Not specified
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Rockshox Judy Silver TK Remote 100mm
Tlumič
Rockshox Judy Silver TK Remote 100mm
Tlumič
Not applicable
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano MT200 160/160
Brzdové páky
Not specified
Přední brzda
Shimano MT200 160/160
Zadní brzda
Shimano MT200 160/160
Brzdové kotouče
Shimano MT200 160/160
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano HB-TX505
Náboje
Shimano HB-TX505
Zadní náboj
Shimano HB-TX505
Výplet
Not specified
Pláště
SCHWALBE 57-622 TOUGH TOM B/B-SK HS411 SBC 50EPI/ SCHWALBE 57-622 RAPID ROB
Kola
AB X-630 alloy rims
Pohon
Řazení
Shimano CUES LG400 11-50T 10s
Přehazovačka
Shimano CUES U6000 10/11s Shadow+
Přesmykač
Not specified
Kliky
Shimano CUES U6000 32T 170mm (S) , 175mm (M,L,XL)
Kazeta
Shimano CUES LG400 11-50T 10s
Řetěz
Shimano CUES LG500 9/10/11s
Převodníky
Shimano CUES U6000 32T 170mm (S) , 175mm (M,L,XL)
Převody
1x11
Ostatní komponenty
Gripy
Herrmans Lock-on DD30B 130mm
Řídítka
XLC alloyTop flat, Width: 720mm, Ø: 31.8mm
Hlavové složení
FSA NO.10 semi-integrated
Pedály
FPD NW-91K Steel cage
Sedlo
XLC
Sedlovka
XLC alloy, Ø: 31.6mm, L: 400mm
Představec
XLC alloy, 6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...