Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX "25kph" / Intube battery 750Wh/ LED Remote + KIOX 300
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt AM Bosch Supreme 5 alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox Float 38 Performance Elite FIT4 29’’ 15x110, 170mm travel, 44mm offset / 3-position lever
Tlumič
Fox Float X Performance Elite, 2-Pos Lever, LV Evol, 230x60mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano RTMT800 203mm (front) / RTEM810 with Magnet 203mm (rear) centerlock
Brzdové páky
Shimano Deore XT 4 pistons
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
Front: Schwalbe MAGIC MARY Evo, Super Trail, TLE, ADDIX Ultra Soft, 62-622, 67TPI Rear: Schwalbe BIG BETTY, Super Trail, TLE, ADDIX Soft, 65-584, 67TPI”
Kola
Lapierre eAM+ alloy 32H, front: 622x33 J-bend, rear: 584x35 J-bend Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano SLX 12s Rapidfire
Přehazovačka
Shimano Deore XT 12s Shadow +
Kliky
E13 E-spec Plus Bosch CX Gen4 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 E-spec alloy chainring 34T
Kazeta
Shimano SLX 10-51T 12 spd
Řetěz
Shimano SLX 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre Thirty Five Alloy 6061 DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Backsweep: 8°, Upsweep: 6°, Ø: 35mm
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Fizik Terra Aidon X5 145mm
Představec
Lapierre Thirty Five alloy 0°, Ø: 35mm, L: 35mm (S/M), 45mm (L/XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...