Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
To nejlepší, co můžete mít. Vybavení, na kterém jezdí vrcholoví jezdci. Maximální spolehlivost, funkčnost a nízká váha. S náležitou péčí vyniknou všechny jeho přednosti, a vám tak nebude stát nic v cestě. Nejlepší parťák všech vašich ambicí a sportovních výzev.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX-R "25kph” / Powerpack battery 725Wh/ Mini remote + integrated KIOX 300
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
57 až 181
Baterie
725Wh
Kapacita baterie
725
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Overvolt GLPIII 170mm travel semi integrated Bosch Full carbon Ultimate
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox ZEB Charger 3 RC2 Ultimate 29'' 15x110 170mm 44mm offset
Tlumič
RockShox Super Deluxe RC2T Ultimate Trunnion 205x65mm
Brzdy
Brzdy
SRAM Centerline 220mm/200mm 6 bolts
Brzdové páky
SRAM Code RSC 4 pistons
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
Schwalbe, front: 62-622, MAGIC MARY Evo, 67TPI, Super Trail, Addix Ultra soft, TR / rear: 65-584, BIG BETTY, 67TPI, Super Trail, Addix soft, TR
Kola
Lapierre eAM+ carbon, front: 622x30 Straigh pull, rear: 584x33 J-bend Tubeless Ready
Pohon
Přehazovačka
SRAM X01 Eagle, 12s
Kliky
E13 E-spec+ alloy 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + SRAM Eagle steel ring 34T
Kazeta
SRAM XG1295 Eagle 10-52T 12s
Řetěz
SRAM XX1 Black Eagle Powerlock 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Renthal Fatbar, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Fizik Terra Aidon X3 KIUM 145mm
Představec
Renthal Apex, Ø: 35mm, L: 33mm (S/M), 40mm (L/XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...