Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Yamaha PW-ST ''25kph'' / Intube battery 630Wh / display A
Síla motoru
70
Značka motoru
Yamaha
Baterie
Dojezd
49 až 157
Baterie
630Wh
Kapacita baterie
630
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy Mix
Geometrie
Dámská
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel
Brzdy
Brzdy
Shimano ASMRT30 203mm/ 180mm Centerlock
Brzdové páky
Shimano MT400 hydraulic brakes
Kola
Velikost kol
27,5"
Přední náboj
DA210, boost 15x110, 32H 6 center lock
Pláště
WTB Ranger 2.6x27,5'' (S) 29'' (M & L)
Kola
Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-584 (S) 30-622 (M/L) 32H
Pohon
Řazení
Shimano Deore M5100 11spd
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +
Kliky
Lapierre Overvolt 170mm, 34T narrow wide
Kazeta
Shimano Deore CS-M5100 11-51T 11s
Řetěz
KMC e11 Sport Silver-black 11s
Ostatní komponenty
Gripy
Velo ergo Lock-on
Řídítka
Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 720mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm
Pedály
XLC by VP
Sedlo
Selle Royal Vivo Sport Women ( 160mm)
Představec
Lapierre alloy, Ø: 31.8mm, L: 50mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...