LAPIERRE Overvolt HT 8.6 Mix 2022 - vel. M/16"

NABÍDNEME VÁM NEJLEPŠÍ CENU! Jestliže toto kolo nabízí jiný obchod levněji, napište to do poznámky své objednávky. Nebo napište na info@nevix.cz popř. volejte na tel. 725 386 791. A my Vám zkusíme vyhovět ještě lepší nabídkou.
LAPIERRE Overvolt HT 8.6 Mix 2022 - vel. M/16"
-26 %
Akce
LAPIERRE Overvolt HT 8.6 Mix 2022 - vel. M/16"
LAPIERRE Overvolt HT 8.6 Mix 2022 - vel. M/16"
Cena po registraci:69 040 Kč s DPH
Běžná cena s DPH 94 990 Kč 69 990 Kč s DPH
Koupit na splátky od 2 800 Kč měsíčně
Skladem
KódLOENB400
Nevíte si rady? +420 725 386 791Ráďa Benda - specialista
Skvělá volba na delší, časté výlety
Rám: Hliník

Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.

Občasné ježdění
Profi úroveň
Delší, časté výlety
Výška postavy (cm)
M
168181
Každý výrobce značí velikost rámu jinak, proto je vždy třeba řídit se svojí výškou. Pokud jste na pomezí dvou velikostí, zeptejte se nás, rádi vám poradíme.
Typ elektrokola
Vysoce výkonné elektrokolo s velkou baterií
Silnější motor a vysoká kapacita baterie. Takové elektrokolo pomůže zdolat hornatý terén i na delších vzdálenostech. Je však potřeba počítat s vyšší váhou.
Typ elektrokola
Vysoce výkonné elektrokolo s velkou baterií
Silnější motor a vysoká kapacita baterie. Takové elektrokolo pomůže zdolat hornatý terén i na delších vzdálenostech. Je však potřeba počítat s vyšší váhou.
Dojezd
[49,157] km
Podle náročnosti terénu a váhy jezdce se dojezd kola při vyjížďkách liší. Dlouhá stoupání, velká zima a vysoká míra dopomoci dojezd sníží. Dojezd po rovině s nižší dopomocí bude zas naopak vyšší.
Dojezd
[49,157] km
Podle náročnosti terénu a váhy jezdce se dojezd kola při vyjížďkách liší. Dlouhá stoupání, velká zima a vysoká míra dopomoci dojezd sníží. Dojezd po rovině s nižší dopomocí bude zas naopak vyšší.
Kapacita baterie
630 Wh
Kapacita baterie
630 Wh
Baterie
630Wh
Baterie
630Wh
Motor
Yamaha PW-ST ''25kph'' / Intube battery 630Wh / display A
Motor
Yamaha PW-ST ''25kph'' / Intube battery 630Wh / display A
Síla motoru
70 Nm
Středně silný (66—81 Nm)
Na zpevněných cestách zvládne i mírná stoupání, ale do kopce je třeba počítat s nižší rychlostí. Pokud chceš udržet konstantní rychlost, bude to chtít něco silnějšího.
Síla motoru
70 Nm
Středně silný (66—81 Nm)
Na zpevněných cestách zvládne i mírná stoupání, ale do kopce je třeba počítat s nižší rychlostí. Pokud chceš udržet konstantní rychlost, bude to chtít něco silnějšího.
Rám
Hliník
arrow-long-grayCenově dostupný
arrow-long-grayPevný a tuhý
Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy Mix
Rám
Hliník
arrow-long-grayCenově dostupný
arrow-long-grayPevný a tuhý
Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy Mix
Geometrie
Dámská
Pouze kola přizpůsobená pro dámy (může být např. nižší rám, posez nebo držení)
Geometrie
Dámská
Pouze kola přizpůsobená pro dámy (může být např. nižší rám, posez nebo držení)
Velikost kol
27,5"
arrow-long-grayLepší ovladatelnost
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayHorší stabilita
arrow-long-grayNižší rychlost
Velikost kol
27,5"
arrow-long-grayLepší ovladatelnost
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayHorší stabilita
arrow-long-grayNižší rychlost
Vidlice
Vzduchová
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayLepší tlumící účinek
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel
Krátké, občasné výlety
Krátké, občasné výlety
Vidlice
Vzduchová
arrow-long-grayNižší hmotnost
arrow-long-grayLepší tlumící účinek
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel
SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel
Krátké, občasné výlety
Brzdové páky
Shimano MT400 hydraulic brakes
Shimano MT400 hydraulic brakes
Delší, časté výlety
Delší, časté výlety
Brzdové páky
Shimano MT400 hydraulic brakes
Shimano MT400 hydraulic brakes
Delší, časté výlety
Řazení
Shimano Deore M5100 11spd
Shimano Deore M5100 11spd
Delší, časté výlety
Delší, časté výlety
Řazení
Shimano Deore M5100 11spd
Shimano Deore M5100 11spd
Delší, časté výlety
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +
Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +
Delší, časté výlety
Delší, časté výlety
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +
Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +
Delší, časté výlety
Kliky
Lapierre Overvolt 170mm, 34T narrow wide
Kliky
Lapierre Overvolt 170mm, 34T narrow wide

Všechny komponenty

Motor

Motor

Yamaha PW-ST ''25kph'' / Intube battery 630Wh / display A

Síla motoru

70

Značka motoru

Yamaha

Baterie

Dojezd

49 až 157

Baterie

630Wh

Kapacita baterie

630

Rám

Materiál rámu

Hliník

Rám

Overvolt Yamaha Supreme 5 alloy Mix

Geometrie

Dámská

Odpružení

Typ vidlice

Vzduchová

Vidlice

SR Suntour XCR 34 Air LO 15x110, 27,5'' (S), 29'' (M & L) 120mm travel

Brzdy

Brzdy

Shimano ASMRT30 203mm/ 180mm Centerlock

Brzdové páky

Shimano MT400 hydraulic brakes

Kola

Velikost kol

27,5"

Přední náboj

DA210, boost 15x110, 32H 6 center lock

Pláště

WTB Ranger 2.6x27,5'' (S) 29'' (M & L)

Kola

Rodi Tryp 30 tubeless ready, 30-584 (S) 30-622 (M/L) 32H

Pohon

Řazení

Shimano Deore M5100 11spd

Přehazovačka

Shimano Deore RD-M5100, 11-S Shadow +

Kliky

Lapierre Overvolt 170mm, 34T narrow wide

Kazeta

Shimano Deore CS-M5100 11-51T 11s

Řetěz

KMC e11 Sport Silver-black 11s

Ostatní komponenty

Gripy

Velo ergo Lock-on

Řídítka

Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 720mm, Rise: 15mm, Ø: 31.8mm

Pedály

XLC by VP

Sedlo

Selle Royal Vivo Sport Women ( 160mm)

Představec

Lapierre alloy, Ø: 31.8mm, L: 50mm

Zobrazit
Lapierre
Lapierre je více než 70 let stará francouzská značka patřícím stejným majitelům jako německá značka Ghost. Tradiční francouzský výrobce drží krok s moderními trendy a jeho široká škála kol splní očekávání jezdců začátečníků, ale závodníků.

 

Lapierre

Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.

1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.

V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend  horských kol a stává se lídrem na trhu.

V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.

To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.

Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.

V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.

Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.

Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat... 

PopisO výrobci
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všeNepovolovat cookies