Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Skvělá výbava na letní dovolené nebo víkendové výletování. Ideální volba pro cykloturisty, kteří si své výlety chtějí užít, a ne se honit za výkony. Když kolu dopřejete pravidelný servis, prodloužíte jeho životnost a bude šlapat jako hodinky. Oproti nižší úrovni výbavy nabízí lepší zpracování a výdrž komponent.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch Performance line CX "25kph” / Intube battery 750Wh/ Purion 200
Síla motoru
85
Značka motoru
Bosch
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Overvolt TR Bosch Supreme 5 alloy
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox Psylo Silver RC 29’’ 15x110 140mm 44mm offset
Tlumič
Lapierre Shock Metric 210x50mm
Brzdy
Brzdy
Shimano SMRT30 203mm (front) / RTEM300 203mm (rear) centerlock
Brzdové páky
Shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
DA210, boost 15x110, 32H Centerlock
Pláště
Front : MAXXIS Minion DHF EXO TR 29x2.50 WT 60TPI Rear : MAXXIS Agressor EXO TR 29x2.50 60TPI
Kola
Lapierre 29" eAM+ 32H, 622x30 Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano CUES U6000 11s
Přehazovačka
Shimano CUES U6000 10/11s Shadow+
Kliky
E13 E-spec Plus Bosch CX Gen4 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 E-spec alloy chainring 34T
Kazeta
Shimano CUES LG400 11-50T 11s
Řetěz
Shimano CUES LG500 9/10/11s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre Alloy 6061 DB, Width: 760mm, Rise: 15mm (S/M) 30mm (L,XL), Ø: 31.8mm
Pedály
VP VPE-527
Sedlo
Selle Royal Vivo Men
Představec
Lapierre alloy CNC, Ø: 31.8mm, L: 45mm (S,M), 50mm (L,XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...