Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Motor
Motor
Bosch
Značka motoru
Bosch
Baterie
Dojezd
59 až 187
Baterie
750
Kapacita baterie
750
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
NEW Overvolt FS 140mm travel integrated Bosch Supreme 5 alloy (UDH Dropout + kickstand & fenders ready)
Váha
23
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox 35 Silver TK Solo Air 15x110mm 29'' 140mm travel 44mm offset Fender compatible
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano M4100 4 (front) / 2 (rear) pistons
Kola
Velikost kol
29"
Náboje
Lapierre DA210, boost 15x110 / 12x148, 32H Center Lock
Pláště
Maxxis, front: 29x2.5 WT Minion DHF, 60TPI, EXO, TR / rear: 29x2.5 Agressor 60TPI, EXO, TR / Maxxis, front: 29x2.5
Pohon
Řazení
Shimano Deore SL-M5100 11s
Přehazovačka
Shimano Deore RD-M5100, 11s
Kliky
E13 E-spec+ alloy 160mm (S/M) / 165mm (L/XL) + E13 steel ring 34T
Kazeta
Shimano Deore CS-M5100 11-51T 11s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Sedlo
Selle Royal Vivo
Sedlovka
Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S), 130mm (M), 150mm (L/XL) + Shimano lever
Představec
Lapierre CNC, Ø: 31.8mm, L: 45mm (S/M), 50mm (L/XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...