Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Prorace 29” Supreme 5 alloy Disc, boost, pressfit, Thru axle 12x148mm, internal brake RR
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox Judy Gold RL Remote 29'' 15x110 100mm 51mm offset
Brzdy
Brzdy
Shimano SMRT64 180mm/160mm Centerlock
Brzdové páky
Shimano MT501 2 pistons
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano TC500, boost 15x110, 32H Centerlock
Pláště
Maxxis Rekon Race EXO TR 29x2.35 120 TPI
Kola
Rodi Tryp25 25x622, 32H Black Anod
Pohon
Řazení
Shimano Deore 12s Rapidfire
Přehazovačka
Shimano Deore XT 12s Shadow +
Kliky
Shimano Deore 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL)
Kazeta
Shimano Deore 10-51T 12s
Řetěz
Shimano Deore 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre by Herrmans
Řídítka
Lapierre alloy 6061 Top flat, Width: 720mm, Ø: 31.8mm
Pedály
NW 91K Steel cage
Sedlo
Lapierre XC Saddle
Představec
Lapierre 7050 alloy, 7°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (XS,S), 70mm (M,L), 80mm (XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...