Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Pulsium Disc thru axle UD carbon
Váha
8,9
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
Pulsium Disc thru axle 100% carbon
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano 105 Disc
Kola
Velikost kol
28"
Pohon
Řazení
Shimano 105 Di2 BR7170 2x12s flat mount with Fin
Přehazovačka
Shimano 105 R7150, 12s
Přesmykač
Shimano 105 R7150FL
Kliky
Shimano 105 R7100, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
Kazeta
Shimano R7100 11-34T 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre tape
Sedlo
Selle Italia Model X Superflow 145mm
Sedlovka
Lapierre alloy 3D forged, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Představec
Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...