V pátek 5. 7. a sobotu 6. 7. bude prodejna z důvodů státních svátků ZAVŘENA.
Děkujeme za pochopení a budeme se na tebe těšit zase v pondělí.
Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Pulsium SAT Disc thru axle UD Superlight carbon
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
Pulsium Disc thru axle UD Superlight carbon
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano Ultegra Disc
Pohon
Řazení
Shimano Ultegra Di2 BR8170 2x12s flat mount with Fin
Přehazovačka
Shimano Ultegra R8150-GS, 12s
Přesmykač
Shimano Ultegra R8150F
Kliky
Shimano Ultegra R8100, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
Kazeta
Shimano Ultegra R8100 11-34T 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Vexgel tape
Sedlo
Fizik Aliante R3 Kium
Sedlovka
Lapierre carbon light, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Představec
Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...