Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Pulsium SAT Allroad Disc thru axle UD Superlight carbon
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Pevná
Vidlice
Pulsium SAT Allroad Disc thru axle UD Superlight carbon
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Přední brzda
Shimano MT800 160mm Center Lock
Kola
Pláště
TIRE WTB Expanse 32-622 TL Tanwall
Kola
DT Swiss E1800 Spline23 622x22 Center Lock Tubeless Ready
Pohon
Řazení
Shimano GRX RX810 2x11s flat mount with Fin
Přehazovačka
Shimano GRX RX810 11s
Přesmykač
Shimano GRX RX810F
Kliky
Shimano GRX RX810-2, 48-31T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
Kazeta
Shimano HG700 11-34T 11s
Řetěz
Shimano HG601 11s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre Vexgel Tape
Řídítka
Lapierre Gravel Bar Flat Top 16°, Width: 420mm (XS/S), 440mm (M/L), 460mm (XL)
Hlavové složení
Acros AIX-532 IS52/28,6 – IS52/40
Pedály
VP-335 Clips&Strap
Sedlo
San Marco Short Fit
Představec
Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...