V pátek 5. 7. a sobotu 6. 7. bude prodejna z důvodů státních svátků ZAVŘENA.
Děkujeme za pochopení a budeme se na tebe těšit zase v pondělí.
Základní výbava, která bude perfektně stačit, pokud nemáte na kolo velké nároky a neplánujete podnikat delší cesty nebo výlety. S občasnou údržbou bude krásně jezdit a doveze vás po okolí všude, kam budete potřebovat.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Sensium AL Supreme 5 alloy smooth weldings
Váha
10,2
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
Sensium AL carbon / alloy steerer
Brzdy
Typ brzd
Ráfkové brzdy (véčka)
Brzdy
Promax RC-481
Brzdové páky
Shimano Claris ST-R2000 2x8s
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
Continental Ultra Sport 3 SL 700x25
Kola
Ryde Chrina, Shimano RS300 32H
Pohon
Přehazovačka
Shimano Claris RD-R2000-GS, 8s
Přesmykač
Shimano Claris FD-R2000-BM
Kliky
Shimano Claris FC-R2000, 50-34T 170mm (XS/S/M) / 175 (L/XL/XXL)
Kazeta
Shimano HG50 11-34T 8s
Řetěz
KMC Z8
Ostatní komponenty
Řídítka
Lapierre alloy, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L), 440mm (XL/XXL)
Hlavové složení
FSA NO.9M/TH 1-1/8", 36°/36° ACB
Pedály
VP-335 Clips&Strap
Sedlo
Selle Italia X3 boost
Sedlovka
Lapierre alloy, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Představec
Lapierre alloy, -7°, Ø: 31.8mm, L: 80mm (XS/S), 90mm (M), 100mm (L), 110mm (XL), 120mm (XXL)
LAPIERRE
Gaston LAPIERRE v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky LAPIERRE. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM LAPIERRE.
Rok 2001 se stal pro LAPIERRE klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil LAPIERRE celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...