Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
New Sensium Junior Supreme 5 alloy smooth weldings
Geometrie
Unisex
Odpružení
Vidlice
New Sensium Junior alloy / alloy steerer
Brzdy
Typ brzd
Ráfkové brzdy (véčka)
Brzdy
Alhonga Cantilever HJ-924AD
Kola
Velikost kol
27,5"
Náboje
Shimano HB-RS300 / Shimano FH-RS300 freehub
Pláště
Schwalbe G-One allround Perf. 35-584
Pohon
Řazení
Shimano Claris ST-R2000 2x8s
Přehazovačka
Shimano Claris RD-R2000-GS, 8s
Přesmykač
Shimano Claris FD-R2000-BM
Kliky
FSA Tempo JIS Alu 46-30T 155mm
Kazeta
Sunrace CSM66 12-34 8s Nickel
Ostatní komponenty
Sedlo
Selle Italia X3 boost
Sedlovka
Lapierre alloy, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Představec
Lapierre alloy, -7°, Ø: 31.8mm, L: 60mm
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...