Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
FOX 38 Float P-Se Grip 2 180mm
Tlumič
FOX Float X2, P-Se, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Tlumič
FOX Float X2, P-Se, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano SLX 203/203
Přední brzda
Shimano SLX 203/203
Zadní brzda
Shimano SLX 203/203
Brzdové kotouče
Shimano SLX 203/203
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
DT Swiss E1900 Spline
Náboje
DT Swiss E1900 Spline
Zadní náboj
DT Swiss E1900 Spline
Pláště
SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Kola
DT Swiss E1900 Spline / DT Swiss E1900 Spline
Pohon
Přehazovačka
Shimano Deore XT 12s Shadow +
Kliky
Shimano SLX 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Kazeta
Shimano Deore 10-51T 12s
Řetěz
Shimano Deore 12s
Převodníky
Shimano SLX 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Převody
1x12
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Hlavové složení
Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
Pedály
XLC by VP VPE-527
Sedlo
WTB Volt 142mm
Sedlovka
Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (XS,S), 130mm (M), 150mm (L), 170mm (XL)
Představec
Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...