Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
FOX 38 Float F-S Grip 2 180mm
Tlumič
FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Tlumič
FOX Float X2, F-S, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Brzdy
Typ brzd
Hydraulické kotoučové
Brzdy
Shimano XT 203/203
Přední brzda
Shimano XT 203/203
Zadní brzda
Shimano XT 203/203
Brzdové kotouče
Shimano XT 203/203
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
DT Swiss EX1700 Spline
Náboje
DT Swiss EX1700 Spline
Zadní náboj
DT Swiss EX1700 Spline
Pláště
SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Kola
DT Swiss EX1700 Spline / DT Swiss EX1700 Spline
Pohon
Přehazovačka
Shimano Deore XT 12s Shadow +
Kliky
Shimano Deore XT 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Kazeta
Shimano SLX 10-51T 12s
Řetěz
Shimano Deore 12s
Převodníky
Shimano Deore XT 32T
Převody
1x12
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Hlavové složení
Acros Integrated ZS56/ZS56 Block Lock
Pedály
XLC by VP VPE-527
Sedlo
WTB Volt 142mm
Sedlovka
TranzX RAD+ dropper, Ø: 31.6mm, travel 125mm (XS,S), 150mm (M), 170mm (L), 200mm (XL)
Představec
Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...