Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
To nejlepší, co můžete mít. Vybavení, na kterém jezdí vrcholoví jezdci. Maximální spolehlivost, funkčnost a nízká váha. S náležitou péčí vyniknou všechny jeho přednosti, a vám tak nebude stát nic v cestě. Nejlepší parťák všech vašich ambicí a sportovních výzev.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Zesty Full Carbon 150mm travel (29’’), pressfit, boost, metric, Thru axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Fox Float 36 Factory FIT4 29’’ 15x110, 150mm travel, 44mm offset / 3-position lever
Tlumič
Fox Float X Factory, 2-Pos Lever, LSC, LV Evol, 205x60mm Trunnion
Brzdy
Brzdy
Shimano RT70 203mm/180mm
Brzdové páky
Shimano Deore XT 4 pistons
Kola
Velikost kol
700C
Pláště
Front : MAXXIS Assegai 3C MaxxGrip NEXO+ TR 29x2.50 WT Rear : MAXXIS Dissector 3C MaxxTerra NEXO+ TR 29x2.40 WT
Kola
DT Swiss XM1700 SPLINE 622x30c, Shimano Microspline, Centerlock
Pohon
Řazení
Shimano Deore XT 12s Rapidfire
Přehazovačka
Shimano Deore XT 12s Shadow +
Kliky
Shimano Deore XT 32T 165mm (S), 170mm (M,L), 175mm (XL)
Kazeta
Shimano Deore 10-51T 12s
Řetěz
Shimano Deore 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Lapierre Thirty One 6061DB, Width: 780mm, Rise: 30mm, Ø: 31.8mm
Pedály
NW-91K
Sedlo
Prologo Scratch M5 PAS
Představec
Lapierre Thirty One alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (S), 45mm (M,L,XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...