Ve dnech 14.10. a 17.10.2024 nebude možné expedovat zboží z e-shopu důvodem INVENTURY skladu. Děkujeme za pochopení Tým Nevix
Vybavení na skvělé úrovni, které vás podrží, ať už před vámi stojí jakákoli výzva. Sáhnou po něm profíci i nadšení dobrodruzi, kteří nechtějí dělat kompromisy a na své kolo se potřebují 100 % spolehnout. Pokud od svého kola i od sebe čekáte sportovní výkony a nechcete, aby vás cokoliv omezovalo, tohle je správná volba. Lehké, spolehlivé a špičkově zpracované komponenty vás nezradí ani v těch nejnáročnějších podmínkách.
Nižší hmotnost, vyšší pevnost, lepší tlumení nárazů. Všechny tyto přívlastky s sebou nese karbonový rám. Kolo bude lehčí a jízda na něm pohodlnější. Pokud váháte, zda zůstat u hliníku, nebo se vydat novou cestou, karbon je určitě volba číslo jedna!
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Karbon
Rám
Zesty Full Carbon 150mm travel (29’’), pressfit, boost, metric, Thru axle
Geometrie
Unisex
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
RockShox Lyrik Ultimate Flight Attendant 29’’ 15x110 150mm 44mm offset
Tlumič
RockShox Super Deluxe Ultimate Flight Attendant 205x60mm
Brzdy
Brzdy
SRAM Centerline 200mm/180mm 6 bolts
Brzdové páky
SRAM LEVEL Silver Stealth 4 pistons
Kola
Velikost kol
29"
Pláště
Front : MAXXIS Assegai 3C MaxxGrip NEXO+ TR 29x2.50 WT Rear : MAXXIS Dissector 3C MaxxTerra NEXO+ TR 29x2.40 WT
Kola
Lapierre AM carbon 29’’ Boost XD driver, 6 bolts
Pohon
Řazení
SRAM AXS Pod 12s
Přehazovačka
SRAM XO Eagle AXS T-TYPE, 12s
Kliky
SRAM XO Eagle T-TYPE DUB Power Meter 32T 170mm (S,M,L), 175mm (XL)
Kazeta
SRAM XS 1295 T-TYPE 10-52T 12s
Řetěz
SRAM XO T-TYPE 12s
Ostatní komponenty
Gripy
Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka
Renthal Fatbar Lite V2, Width: 760mm, Rise: 30mm, Ø: 31.8mm
Pedály
NW-91K
Sedlo
Prologo Scratch M5 PAS
Představec
Lapierre Thirty One alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (S), 45mm (M,L,XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...