Ideální volba pro nadšené cyklisty, kteří se nezaleknou ani delších výprav a nenechávají své kolo zahálet. Komponenty jsou lehčí, víc vydrží a nabízí dlouhý nájezd bez seřizování. Zkrátka parťák, na kterého se můžete spolehnout při větší zátěži i na dlouhých výletech. Perfektní stroj za přívětivou cenu.
Všechny komponenty
Rám
Materiál rámu
Hliník
Rám
Zesty TR Supreme 5 alloy 120mm Travel (29″) Pressfit, Boost, Metric, Thru Axle
Geometrie
Dámská
Odpružení
Typ vidlice
Vzduchová
Vidlice
Suntour Raidon32 RLR Boost 120mm
Tlumič
Lapierre AF2 Air Trunnion Metric Rebound & Lockout (165*45)
Brzdy
Brzdové páky
Shimano MT401
Přední brzda
Shimano SM-RT30 180/180mm
Kola
Velikost kol
29"
Přední náboj
Shimano MT400, Boost 15x110, Centerlock, 32H
Pláště
Maxxis, front: Ardent 29x2.40, EXO, TR / rear: Forekaster 29x2.35, EXO, TR
Kola
Mach 1 Maxx 29'' (25mm Wd) Tubeless Ready. 32H
Pohon
Řazení
Shimano Deore M5100 11spd
Přehazovačka
Shimano New Deore 11Spd (M5100)
Kliky
New Shimano Deore Fcm-5100 10/11 Spd 170mm/32T
Kazeta
New Shimano Deore Cs- M5100 – 11 Spd 11–51T
Řetěz
KMC X11 Black/Silver 11SPd
Ostatní komponenty
Gripy
LP Single LOCK-ON by Herrmans
Řídítka
LP 6061DB 760mm, 15mm Rise, 31.8 Bar Bore
Hlavové složení
FSA Orbit Zero Stack
Pedály
FPD NW-91K steel cage
Sedlo
Selle Royal VIVO Women
Představec
Lapierre alloy, 0°, L: 45mm (S/M), 55mm (L/XL)
Gaston Lapierre v roce 1946 začíná v malém vyrábět kola ve francouzském Dijonu.
1960 přebírá vedení společnosti jeho syn Jacky Lapierre. Využívá stále rostoucí produkci a v roce 1972 vyrůstá továrna na výrobu kol v Dijonu.
V 80. letech jako jedna z mála evropských společností dokázala předpovědět a zachytit nový trend horských kol a stává se lídrem na trhu.
V roce 1993 společnost přebírá další z rodiny Laiperrů a to syn Jacka Lapierra Giiles. Stále se rozšiřující společnost vede k pokusu o výrobu silničních kol.
To vede k rozhodnutí, sponzorovat Dijonský klub silničních cyklistů SCOD, který byl oficiálně přejmenován na SCOD / TEAM Lapierre.
Rok 2001 se stal pro Lapierre klíčovým. Po třech letech výzkumu a vývoje představil Lapierre celoodpružené horské kolo, vybavené patentovaným systémem zadního pružení „FPS“.
V roce 2009 narůstá výroba kol značky Lapierre na 90 000 kol za rok.
Od roku 2011 se účastní i známé Tour de France, a soutěží Gravity republic, kde se objevuje na medailových pódiích.
Lapierre stále roste, rozšiřuje svou nabídku a nechce přestat překvapovat...